Sunday, May 14, 2023

Kelas Bisness Facial Terkini Bersama BOTG ( Beauty On The Go )

Assalamualaikum semua ! Apa khabar ? Masih beraya lagi ke tuuuu hehe..Jalan jalan raya tu jangan lupa bawa bekal air masak & minum secara berkala terutamanya untuk anak-anak. Badan mereka lebih mudah terhidrasi dan terdedah kepada strok haba . Cuaca panas sangat sekarang ni . Okaylah, seperti yang Nana sebutkan di entry Nana sebelum ini yang mana korang boleh baca di sini https://hidupsihathiduphebat.blogspot.com/2023/05/part-time-job-yang-memberi-hasil.html , Nana akan bercerita dengan lebih lanjut tentang mobilespa BOTG, khususnya di sini berkenaan kelas bisness facial terkini di bawah team Beauty On The Go (BOTG) .

Rebranding .

Untuk pengetahuan semua, dahulunya kelas bisness facial BOTG dikenali sebagai mobilespa The Walking Beauty (TWB) yang telah ditubuhkan pada tahun 2015 lagi oleh Founder TWB iaitu Master Ainul Shahrazad. Namun bermula pada tahun 2021, ia telah mengalami penjenamaan semula berikutan beberapa faktor kepada Beauty On The Go ( BOTG ) . Dan sekarang, kelas bisness facial BOTG adalah di bawah kepimpinan master 2 beradik iaitu Master Ainul dan Master Athirah .

Mungkin korang pernah terdengar atau pernah join mana2 kelas bisness facial berbayar sebelum ini . Tetapi percayalah, pengalaman menyertai kelas bisness facial BOTG adalah sangat seronok dan praktikal . Kenapa Nana cakap macam tu ?

Haa mari sini Nana nak cerita.

Kelebihan Menyertai Kelas Facial BOTG.

1. Training yang cepat dan mudah . 

Bayangkan sesi kelas bisness facial yang tak sampai sehari suntuk pon untuk belajar skill dan teknik2 termasuk teknik urutan muka yang super best ! Teknik yang diajar dalam kelas bisness facial ini cukup mudah dan simple tetapi tetap memberi kepuasan kepada pelanggan . Hal ini kerana, di samping teknik, kita juga mempunyai product organik yang sangat bagus dan berkualiti . Kombinasi yang cukup memberi kesan yang wow dan memuaskan hati setiap pelanggan .

2. Lengkap product untuk memulakan bisness mobilespa .

Macam yang Nana sebutkan di atas, kelas bisness facial terkini BOTG turut menyediakan product lengkap bagi peserta untuk terus mula menjana pendapatan sejurus selesai kelas. Jadi tak perlu pening2 kepala nak fikir product apa yang sesuai untuk digunakan dan sebagainya . Product yang dibekalkan juga telah menjalani 8 tahun penyelidikan serta pelbagai jenis ujian klinikal . Ini merupakan salah satu kekuatan dan keistimewaan yang bakal anda dapat jika menyertai kelas bisness facial BOTG . 

Product lengkap yang digunakan dalam kelas bisness facial BOTG

3. Barang asas spa disediakan .

Selain daripada product yang lengkap, barang asas untuk menjalankan bisness facial turut disediakan . Barang-barang asas yang dibekalkan kepada setiap peserta yang menyertai kelas bisness facial BOTG adalah seperti kit spa yang terdiri daripada sponge, headband, brush, dan lain2 peralatan yang memang diperlukan untuk menjalankan business ini . Mudah bukan ? Sangat mudah dan menyenangkan setiap peserta yang menyertai kelas bisness facial terkini BOTG ini .

4. Kursus spa yang sangat praktikal dan fleksibel .

Di dalam kelas bisness facial terkini BOTG, peserta akan diajar secara one-to-one training, bukan secara berjemaah . Jadi ilmu yang disampaikan adalah lebih esklusif, telus dan mudah difahami . Demo secara fizikal juga akan terus dibuat pada masa yang sama . Bab training kelas bisness facial BOTG memang Nana sangat2 suka sebab sangat jelas dan lebih fokus . Santai tapi sampai gitchuu...boleh bawak anak jugak waktu training tau no hal lah . 

Demo secara praktikal one-to-one dalam kelas business facial BOTG

5. Sijil penyertaan diberikan .

Walaupon kelas bisness facial BOTG ini hanya mengambil masa beberapa jam sahaja namun, para peserta tetap akan membawa pulang sijil penyertaan yang mengesahkan bahawa mereka telahpon menjalani sesi kelas bisness facial bersama BOTG dan sudah bersedia untuk menjana pendapatan masing-masing . 

Dengan adanya sijil ini nanti, para pelanggan akan lebih yakin dan percaya untuk mengambil servis/perkhidmatan spa daripada anda .

Penyerahan sijil sejurus selesai kelas business facial BOTG

6. Modul lengkap turut disediakan .

Para peserta kelas bisness facial BOTG akan dibekalkan dengan modul yang telah disusun dengan teliti agar setiap daripada peserta mampu untuk terus menggunakan & mengaplikasikan semua ilmu yang telah diajar di dalam kelas sewaktu training . Kami jamin, setelah selesai sahaja kelas bisness facial BOTG, anda terus boleh memulakan bisness mobilespa anda !

Peserta mendapat modul lengkap setelah selesai kelas business facial BOTG

7. Berpeluang menjana pendapatan hari-hari .

Berbekalkan ilmu yang telah diajar di dalam kelas bisness facial BOTG, semua peserta mempunyai peluang yang sama untuk menjana pendapatan setiap hari !. Dengan ilmu kemahiran di dalam kelas bisness facial terkini BOTG ini, diri anda umpama "Magnet" duit . Permintaan yang tinggi terhadap servis mobilespa memang membolehkan anda untuk menjana pendapatan sehingga 4 angka sebulan dengan bisness ini .

Salah seorang alumni kelas business facial BOTG yang berjaya buat duit hari-hari

Alumni kelas business facial BOTG yang aktif jana pendapatan hari-hari

Kejayaan balik modal salah seorang peserta kelas business facial BOTG

8. Bimbingan mentor dan support group .

Selepas selesai sahaja menjalani kelas bisness facial BOTG, setiap peserta akan dimasukkan ke dalam group khas yang telah pon menempatkan kesemua alumni yang terdiri daripada otai2 mobilespa daripada batch2 terdahulu lagi . Di sini, sebarang persoalan, kemusykilan atau apa sahaja masalah yang dialami sepanjang menjalankan bisness spa anda sendiri, boleh dilontarkan pada bila-bila masa sahaja . Mentor2 juga sangat membantu untuk menjawab setiap persoalan anda di dalam support group ini . 

9. Mempunyai access ke kelas nutrisi secara percuma .

Bagi Nana, ini juga adalah salah satu BONUS yang tidak ada pada mana-mana kelas bisness facial di luar sana . Setiap alumni BOTG juga diberi panduan tentang cara untuk mengekalkan kesihatan dan kecantikan dari segi luaran juga dalaman melalui kelas-kelas nutrisi yang dijalankan oleh Certified Nutritionist . Ilmu-ilmu yang disampaikan juga boleh diguna pakai untuk tujuan konsultasi pelanggan selain untuk mengekalkan kesihatan diri sendiri .

Amacam ??? Best ke bestttt sangattttt kelas bisness facial bersama BOTG ? Next Nana akan nyatakan secara terperinci berkenaan kos yuran/komitmen yang ditawarkan untuk kelas bisness facial terkini Beauty On The Go ( BOTG ).

Harga Pakej Spa BOTG: *RM1,999*

Apa yg korang akan dapat??

👉 Full set of Youth Skincare

👉 Natural Scrub

👉 Natural Masker

👉 Additional of 2 types of Mask (Gold & Clay)

- - - - - - - - - -

Anda akan dapat juga:

👉Beg SPA

👉Trial kit Spa

👉Ion massage

👉Sijil Penyertaan

👉Hardcopy module beserta Kitab Harga

- - - - - - - - - -

*Belajar 2+1 courses*


*-Facial Relaxing Treatment*

*-Face Massage*

*+1 how to set up home & mobile spa*

*🌹BONUS🌹*

✔ module lengkap

✔ support group

✔ beauty products lengkap

✔ basic tools

✔ lifetime coaching

✔ income 6 penjuru

*-habis training dah terus boleh run spa-*

Pakej kelas business facial terkini BOTG

Okaylah, rasanya setakat ini dahulu perkongsian Nana dalam entry kali ini . Kepada anda yang ingin memulakan langkah pertama untuk menyertai kelas bisness facial bersama BOTG, jangan tunggu lama-lama, boleh terus sahaja contact Nana di sini .

Hingga kita berjumpa lagi di entry yang seterusnya InsyaAllah . Selamat beristirehat bersama keluarga semua !

Xoxo,

Nana , Beautician BOTG .

#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline

  

No comments:

Post a Comment